Zakelijk bloggen? Laat mij maar even.

Veel ondernemers weten het wel.
Regelmatig over je specifieke expertise bloggen werkt.

Je bouwt aan je reputatie en komt makkelijker
in contact met lezers, klanten, opdrachtgevers.

 

Bloggen als onderdeel van je zichtbaarheid en
vindbaarheid.

Maar waar haal je de tijd vandaan?
De inspiratie, een plan?

Gelukkig kun je dat bloggen ook láten doen.

 

Door een ghostblogger. Door Wilma van Rooijen.

mark-solarski-209233-unsplash
Blogging | Ghostblogging | Interviews | Artikelen | Copywriting |Corporate blogs | Ghostwriting | Columns | Brochures & folders

Over Wilma

Waarom ghostblogger?

Een goed blog blijft je bij.

Waarom laten zoveel ondernemers hun blogwaardige verhalen dan links liggen?

Vaak door een gebrek aan tijd, schrijfkunst of inspiratie.

Zie hier, mijn missie in een notendop: laat authentieke, zakelijke blogs niet verloren gaan, laat mij ze schrijven.

Het zijn de mooiste en meest leerzame verhalen.

Mijn verhaal

Met een achtergrond in de financiële dienstverlening ligt bloggen niet voor de hand.

Of toch?

De uitdaging om complexe financiële diensten met voorbeelden toe te lichten, was voor mij altijd een feestje.

Schrijfonderwijs en meters maken deed de rest.

Mijn hart ligt bij het vertalen van praktijkverhalen naar boeiende blogs. Voor de ondernemer die daar zelf niet aan toe komt.

Hoe werkt ghostbloggen?

Ik hoor het je bijna denken: hoe kan een ander voor mij bloggen, niemand kent mijn bedrijf toch zoals ik?

Dat klopt.

Je bepaalt zelf de thema’s en onderwerpen. Of we doen dat samen.

In een inspiratiesessie kijken we naar het doel dat je wilt bereiken met bloggen.

 

Meer naamsbekendheid? Nieuwe klanten?  Online bouwen aan je autoriteit binnen je vakgebied?

 

Dat vormt de basis voor jouw blogserie(s). We maken een kalender met thema’s, onderwerpen en bedenken invalshoeken. Ik ga voor je aan de gang en schrijf met de gezonde afstand die jouw lezer ook heeft.

 

En dat werkt.

Bovendien ben ik je adviseur. Welk verhaal is geschikt voor een blog en past in de afgesproken strategie?
En, de credits zijn voor jou.

 

Je publiceert onder jouw naam originele, kwalitatieve blogs. En dat met regelmaat.

Je bespaart tijd, tijd die je aan je core business besteedt. Ondertussen ben je goed zichtbaar op social media en kom je geleidelijk aan steeds meer op het netvlies van je opdrachtgevers, klanten en andere lezers.

Wat kost een Ghostblogger?

Het kostenplaatje hangt af van jouw business en jouw wensen. Ik offreer je vrijblijvend een voorstel op maat. Van het schrijven tot alleen de blogs tot het leveren van het totaalplaatje: de publicatie met visual op de gewenste platforms en/of het monitoren van de reacties.

Ghostblog experiences.

Benieuwd naar referenties van opdrachtgevers? Neem contact op. Na ruggespraak met mijn opdrachtgevers, geef ik je ze graag.

Mail of bel je me?

Start typing and press Enter to search